Menu
A+ A A-

Regulament de organizare şi desfăşurare a concursului de alergare/orientare “Cupa Berii – Băneasa” (editia a V-a)

- 11 octombrie 2015, Pădurea Băneasa -

Cupa Berii  este un concurs de alergare ce are drept scop promovarea alergării în natură în orice condiţii meteorologice .

1. Date generale despre competiţie

Concursul de alergare “Cupa Berii - Baneasa”, editia a 5-a, este organizat de către CS Mentor Silva cu sprijinul SC Cotroceni Snatch Pub SRL si SC Carlsrom Beverage Co SRL

Regulamentul este disponibil on-line pe site-ul www.cupaberii.ro precum şi la locul de desfăşurare a competiţiei.

Cunoaşterea Regulamentului este obligatorie, participanţii urmând a semna o declaraţie de acceptare şi respectare a condiţiilor impuse prin Regulament.

2. Caracteristicile competiţiei

“Cupa Berii - Baneasa” se va desfăşura duminica, 11 octombrie 2015, începând cu ora 11.30, în Pădurea Baneasa, conform celor prevăzute în prezentul regulament.

Accesul în zona de concurs se poate face cu autoturismul personal, în zonă fiind disponibile locuri de parcare în număr limitat, sau cu liniile de autobuz RATB 148 si 301.

Competiţia se va desfăşura în Pădurea Baneasa şi va cuprinde doua tipuri de probe – trail run( 5k, 10 k) sau orientare  ( 2k - 8k - distanta aeriana), participantii putand opta pentru una din cele doua probe. 

Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica traseul în funcţie de condiţiile meteorologice. Se va alerga pe poteci de pământ si pe o portiune de drum asfaltat, fiind recomandată încălţăminte de trail.

Zona de concurs este inchisa circulatiei auto.

Traseul va fi marcat cu bandă de avertizare  pentru categoriile open şi se va folosi sistemul de cronometrare si control Sport Ident pentru verificarea parcurgerii traseului în totalitate. 

Orice tentativă de fraudă (“tăierea” traseului, efectuarea unui număr mai mic de ture, ratarea unui chek-point/ atingerea unui chek-point gresit etc) va fi sancţionată prin descalificare.

La competiţie poate participa orice persoană pasionată de alergare, care a împlinit 18 ani cel mai târziu în ziua desfăşurării competiţiei şi căreia starea de sănătate îi permite să alerge pe distanţa menţionată.

Participanţii vor fi diferenţiaţi, în funcţie de vârstă si sex, pe următoarele categorii:

- categoriile de pe site

Concurenţii vor participa la competiţie cu propriul echipament. Se recomandă un echipament corespunzător condiţiilor meteorologice şi de teren în care se va desfăşura concursul: încălţăminte trail, pantaloni lungi, tricou/ bluză cu mânecă lungă, jachetă impermeabilă in caz de precipitatii.

3. Procedura de înscriere cuprinde următoarele etape:

  1. Completarea formularului de înscriere până Vineri, 2 octombrie 2015, ora 24.00. Acesta va fi disponibil pe site-ul evenimentului, www.cupaberii.ro. Se recomandă ca participanţii să se înscrie din timp, deoarece inscrierile la fata locului sunt limitate, participatii inscrisi la fata locului nu vor primi tricoul competitiei si medalia de finisher.
  2. Plata taxei de participare. Achitarea taxei de participare se va face în acord cu indicaţiile din pagina dedicată subiectului. Taxa nu se returnează în cazul neparticipării la competiţie.
  3. Validarea înscrierii.

Organizatorul va verifica periodic plăţile efectuate. Participanţii a căror plată a fost înregistrată vor fi evidenţiaţi prin menţiunea “validat” trecută în dreptul numelui lor în lista participanţilor.

Se recomandă ca participanţii să verifice validarea înscrierii la câteva zile după efectuarea plăţii şi să semnaleze eventualele probleme organizatorului.

Din cauza procedurilor bancare, este posibil ca plăţile efectuate cu mai puţin de 48 de ore înainte de închiderea înscrierilor online sau ulterior acestui moment, să nu fie înregistrate în timp util. Cei aflaţi în această situaţie trebuie să trimită dovada efectuării plăţii prin e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau să o prezinte la ridicarea kitului de concurs. Pentru cei nevalidati este obligatoriu prezenatrea dovezii platii taxei, altfel nu vor putea ridica kitul de concurs.

4. Desfasurarea competitiei 

  • - fiecare participant va bea 4 sticle de 0.33l de bere si va alerga 4 ture ( Start – bere/tura, bere/tura, bere/tura, bere/tura – Finish).
  • - Berea trebuie consumata in zona special amenajata, inaintea inceperii unei  ture de alergare;
  • - trebuie consumata toata cantitatea de bere din sticla inainte de a intra intr-o noua tura
  • -  In cadrul competitiei se va volosi sistemul de cronometrare si control Sport Ident
  • - fiecare participant va folosi un cip electronic SiCard, concurentii care nu poseda un SiCard pot inchiria unul de la organizatori.

5.Traseu

Traseul de “Trail run” va fi impartit in doua categorii 5k si 10 k. Fiecare participant va alerga 4 ture si va bea 4 beri ( Start – bere/tura, bere/tura, bere/tura, bere/tura – Finish).

Orientarea consta in parcurgerea unui traseu marcat pe harta. Pe parcursul traseului sunt plasate posture de control pentru verificarea parcurgerii traseului in mod corect. Posturile de control trebuie validate de catre participanti in ordinea in care apar pe harta de concurs (ex.: daca din postul 1 se ajunge direct in postul 3, fara validarea postului 2, trebuie sa se reia parcurgerea traseului cu validarea postului 2, din nou a postului 3, samd). Pentru realizarea traseului si orientarea pentru categoria OPEN BERE, in teren vor fi folosite marcaje ajutatoare, iar pentru validarea fiecarui post din traseu se foloseste sistemul de cronometrare si control SPORTIdent. Traseele sunt gandite (lungime si dificultate) in functie de fiecare categorie de varsta si pregatire, iar pentru incepatori exista categoria de OPEN BERE.

Traseul este marcat pe harta in felul urmator: Start = triunghi rosu, Post de control = cerc rosu, Finish =2 cercuri concentrice. Posturile de control sunt numerotate in ordinea in care trebuie atinse si sunt unite pe harta cu o linie rosie:

Traseul trebuie parcurs, in mod obligatoriu, in ordinea START -> Post 1 -> Post 2 ->…. -> Post 10 -> Finish. Orice alta ordine de parcurgere a posturilor de control sau nevalidarea unui post de control duce la descalificarea participantului.  

6. Declaraţia pe propria răspundere

Participanţii vor completa şi semna o declaraţie pe propria răspundere care să ateste printre altele acceptarea regulamentului şi faptul că se consideră apţi din punct de vedere medical pentru a participa la competiţie.

Declaraţiile pe propria răspundere se vor depune pe baza unui act de identitate în original, în momentul ridicării pachetului de concurs.

Descarca Declaratia

7. Pachetul de concurs

Pachetul de concurs cuprinde: număr de concurs, tricou, 4 beri 0.33L, inchiriere SiCard( cip electronic individual pentru cronometrare si control), harta, acces la punctul de revitalizare, înregistrarea timpului şi înscrierea în clasament, medalie de finisher, diploma pentru castigatori.

Pachetul de concurs va fi primit numai după depunerea declaraţiilor pe propria răspundere.

Numărul de concurs este obligatoriu să fie purtat pe toată durata desfăşurării competiţiei, la loc vizibil, în partea din faţă a echipamentului. Nerespectarea acestei prevederi se sancţionează prin descalificare, organizatorul neavând nici o obligaţie privind înregistrarea participantului în clasamentul final.

Numărul de concurs nu este transmisibil. “Împrumutarea” numărului de concurs unui alt concurent va fi sancţionată prin descalificare.

Pierderea cipului electronic SiCard atrage dupa sine plata unei sume de 100 lei.

Ridicarea pachetului de concurs va putea fi efectuată fie de la sediul SC Cotroceni Snatch Pub SRL (Snatch Pub, Sos. Panduri nr.26,Sector 5, Bucuresti), vineri 09.10.2015, între orele 08.00 - 22.00 si sambata 10.10.2015, intre orele 08.00 - 20.00 cu un telefon in prealabil (0728236986), fie la locul de start, în dimineaţa cursei, intre orele 08.30 – 10.30.

8. Start şi limită de timp

Startul competiţiei se va da la ora 11.30, iar limita de timp pentru parcurgerea traseului este de 2h pentru cursa de 10 de km respectiv pentru restul traseelor . Continuarea cursei după depăşirea timpului limită este interzisă.

9. Premii

La sosire, toţi participanţii ,care au parsurs traseul in totalitate, vor primi medalie de finisher.

Primii 3 clasaţi la fiecare categorie vor primi medalii şi premii din partea sponsorilor.

Festivitatea de premiere va avea loc începând cu ora 14.30.

Clasamentul final pentru fiecare categorie va fi publicat ulterior pe site-ul www.cupaberii.ro.

10. Condiţii administrative

Organizatorul nu va pune la dispoziţia participanţilor vestiare.

Bagajele participanţilor vor fi depozitate într-un loc supravegheat de voluntari şi vor putea fi recuperate ulterior în baza numărului de concurs. Organizatorul nu-şi asumă responsabilitatea pentru pierderea, furtul sau deteriorarea bunurilor personale ale participanţilor. Pentru evitarea incidentelor neplăcute, se recomandă ca participanţii să nu lase în bagaje bunuri de valoare.

11. Alte menţiuni

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a aduce modificări prezentului regulament până la data competiţiei. Eventualele modificări vor fi comunicate participanţilor în timp util.

Persoane de contact:

Maiorescu Mircea Adrian - 0728236986